l8213_1463125238.gif

فایل دانشجویی

فایل دانشجویی

فایل دانشجویی

مبانی نظری پایان نامه در مورد فرهنگ سازمانی

مبانی نظری پایان نامه در مورد فرهنگ سازمانی

مبانی نظری پایان نامه در مورد فرهنگ سازمانی

فرمت فایل : doc

حجم : 37

صفحات : 28

گروه : مبانی و پیشینه نظری

توضیحات محصول :

مبانی نظری پایان نامه در مورد فرهنگ سازمانی

 

در  28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

 

چارچوب نظری پایان نامه روانشناسی با موضوع فرهنگ سازمانی

مفهوم فرهنگ

فرهنگ واژه‌ای است که علمای علم اجتماع و پژوهشگران رشته مردم‌شناسی آن را به کار می‌برند و این واژه از گسترش وسیعی برخوردار است و آن‌چنان مفید واقع شده که آن را در سایر علوم اجتماعی نیز به کار می‌برند. فرهنگ در قالب بحث تخصصی خود در حدود اواسط قرن نوزدهم در نوشته‌های علمای مردم‌شناسی پدیدار شد و کاربرد علمی کلمۀ فرهنگ در اواخر قرن مذکور توسط تایلر (۱۹۱۷ـ۱۸۳۲) مردم‌شناس انگلیسی صورت گرفت.

یکی از مبانی اساسی علوم رفتاری با رشتۀ انسان‌شناسی آغاز می‌شود و یکی از رشته‌های فرعی انسان‌شناسی، انسان‌شناسی فرهنگی است که با مطالعه رفتار سازمانی ارتباط نزدیک دارد. انسان‌شناسی فرهنگی با رفتار مکتسبه انسانها که از فرهنگ آنها تأثیر می‌گیرد و نیز با فرهنگ متأثر از این رفتار سر و کار دارد. درواقع بدون فهم عمیق ارزشهای فرهنگی جامعه نمی‌توان رفتار سازمانی را به درستی فهمید.

نقشی که فرهنگ در رفتار انسان ایفا می‌کند، یکی از مهم‌ترین مفاهیمی است که در علوم رفتاری وجود دارد. هرچند تاکنون به‌طور کامل مورد ارزیابی قرار نگرفته است. فرهنگ آنچه را که انسان یاد می‌گیرد و نیز نحوه رفتار او را تعیین می‌کند(عطافر، 1375، 5).

در مورد اینکه فرهنگ چگونه به وجود می‌آید، باید گفت که فرهنگ پدیده‌ای است که با توجه به خواسته‌های طبیعی و نیروهای اجتماعی سرچشمه می‌گیرد. جغرافیای منطقه، تاریخ و رویدادهای قوم، زبان و ادبیات رایج در میان مردم، دین و مذهب، اقتصاد و شیوۀ معیشت مردم در پیدایش فرهنگ اثر گذاشته و در ترکیبی سازگار با یکدیگر، مجموعه‌ای از ارزشها و باورهای چیره را پدید می‌آورند که بر رفتار انسانی تأثیر می‌گذارد و ارتباط میان مردم را آسان می‌سازد(میرسپاسی و معتمد گرجی،1376).

به ‌صورت خیلی کلی مفهوم فرهنگ عبارت است از، کیفیت زندگی گروهی از افراد بشر که از یک نسل به نسل دیگر انتقال پیدا می‌کند. به عقیدۀ ادگار شاین فرهنگ را می‌توان به‌عنوان یک پدیده که در تمام مدت اطراف ما را احاطه کرده است مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. به نظر وی هنگامی که فردی، فرهنگی را به سازمان یا به داخل گروهی از سازمان به ارمغان می‌آورد می‌تواند به وضوح چگونگی به وجود آمدن، جای گرفتن و توسعه آن را ببیند و سرانجام آن را زیر نفوذ خود درآورده، مدیریت نماید و سپس تغییر دهد(بنیانیان، 1386).

 

مطالعات فرهنگ سازمانی، فرهنگ را به صورت سیستمی از باورها و ارزشها می نگردد، و شناسایی آنها انگیزه ها و مدیریت آنها را نشان می دهد (دیل و دکندی 1982، پیترز واترمن، 1982).

 این مطالعات بر تأکید نقش رهبران و مدیران ارشد سازمان در توسعه فرهنگ سازمانی را مد نظر قرار می دهند. مطالعات فضای سازمانی بر انگیزه های از قبیل خصوصیات شخصی مدیران، و فرهنگ سنجش و بکارگیری فضای سازمانی بر انگیزه های از قبیل خصوصیات شخصی مدیران، و فرهنگ سنجش و بکارگیری استنباط مدیران از این فضا را مورد توجه قرار می دهد (لیتوین و استرنیگر، 1968).

 

2-2-2- الگوی‌ هافستد و همكارانش

جرارد هندریک هافستد[1]متولد ۳ اکتبر ۱۹۲۸ در هارلم، جامعه شناس هلندی است که درباره نسبت و تعامل فرهنگ های ملی و فرهنگ های سازمانی مطالعاتی داشته است. او مولف چندین کتاب از جمله دستاوردهای فرهنگی و فرهنگ ها و سازمان ها، نرم‌افزار ذهن است که آنهارا باهمکاری فرزندش گرت یان هافستد نوشته است. مطالعات او نشان داده است که تجمع واجتماع افراد در قالب الگوهای فرهنگی منطقه ای و ملی است که رفتار افراد را در جوامع و سازمان ها تحت تأثیر قرار می دهد و این امر درطول زمان ثابت می ماند. هافستد ۵ بعد فرهنگی را در مطالعات خود از ارزش های فرهنگی در سطح ملی بازشناسی می کند که این ۵ بعد عبارتند از :« فاصله قدرت، ابهام گریزی یا احتیاط، فردگرایی در مقابل جمع گرایی، مردگرایی در برابر زن گرایی و سوگیری بلندمدت در برابر کوتاه مدت».مطالعات بعدی نیز نشان داد که این ابعاد درطول زمان خیلی تغییر نمی کنند.

افراد کم قدرت نهادها و سازمان ها تاچه مقدار نابرابری توزیع قدرت را انتظار و قبول دارند. درفرهنگ های دارای فاصله قدرت کم مثل استرالیا، اتریش، دانمارک، ایرلند و نیوزیلند مردم روابط و مناسبات قدرت دموکراتیک و مشورتی یاشورایی را انتظار و قبول دارند. مردم بدون توجه به موقعیت های رسمی به شکل برابر بایکدیگر ارتباط برقرار می کنند.افراد فرمانبر و زیردست در طرح درخواست و یا انتقاد از تصمیمات افراد قدرتمند به مقدار زیادی احساس راحتی می کنند. در فرهنگ های دارای فاصله قدرت زیاد، مانند مالزی، افراد کم قدرت، به آسانی از مناسبات قدرت اقتدارگرایانه و پدرسالارانه تبعیت می کنند .افراد زیردست قدرت افراد دیگر را که بر موقعیت های رسمی و سلسله مراتبی استوارشده است، می پذیرند .بنابراین، معیار فاصله قدرت کم دربرابر زیاد نمی تواند واقع نمایی فرهنگ یا توزیع «واقعی» قدرت را مشخص کند، بلکه شیوه و حالتی که مردم تفاوت های قدرت رامی فهمند، تعیین کننده است.

این الگو بر مبنای تحقیقی كه در مورد تفاوت فرهنگی ده سازمان در كشور دانمارك و هلند انجام شده ارائه شده است (ترابی‌كیا، 1377، ص‌ص 6-95) كه عبارتند از:

- ابداع و ریسك‌پذیری:

جستجوی فرصت‌های تازه، قبول مخاطره، آزمون راههای نو و عدم خط‌مشی‌ها و قوانین رسمی دست و پاگیر، این ارزش دو نوع سازمان را مشخص می‌كند، سازمانهای فرایندگرا كه در آنها چگونگی انجام امور مهم است و سازمان های نتیجه‌گرا، كه تمركز بر نتایج بدون توجه به نحوهء دستیابی به آنهاست.
- ثبات و امنیت:

قابلیت پیش‌بینی, امنیت و استفاده از رویه‌ها و قوانین روشن برای اداره رفتار، كه در این صورت سازمان كنترل‏گرا است و درمقابل آن سازمان آزاد قرار دارد كه كنترل‌های اندكی در آنها اعمال می‌شود.
- احترام و توجه به افراد:

تحمل عقاید، عدالت و احترام به دیگران، در سازمان كارمندگرا افراد ارزشمند و مهم شمرده می‌‌شوند و در محیط غیر متمركز تصمیم می‌گیرند در مقابل سازمان كارمندگرا، سازمان وظیفه‌گرا قرار دارد.

 


[1] - Gerard Hendrik Hofstede

قیمت محصول : 13200 تومان

دانلود
[ چهارشنبه 3 مرداد 1397 ] [ 10:09 ] [ دفترفنی دسیس ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود متمایز سازی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود متمایز سازی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود متمایز سازی

فرمت فایل : docx

حجم : 38

صفحات : 25

گروه : مبانی و پیشینه نظری

توضیحات محصول :

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود متمایز سازی

در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docx

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

خود متمایز سازی

معمولا مشکلات بین والدین و نوجوانان،متعلق به خانواده هایی هستند که والدین فاقد مهارت های ارتباطی با نوجوان هستند.بنابراین،تنش و تضاد و رفتارهای پرخاشگرانهدر این خانواده ها رواج یافته وتوسط نوجوانان نیز آموخته می شود. همین مسئله منجر به بروز تعارض بیشتر در خانواده می گردد(مرادی،1384).

تفکیک اعضای خانواده مستقیما به توانایی آنها در روبرو شدن با یکدیگر ، تعامل بر قرار کردن بدون واکنش عاطفی و توانایی آنها در بودن فیزیکی با هم بدون اضطراب و تضاد مربوط می شود(پلگ ،2005). سیستمی که بوسیله روابط باز یعنی ارتباطات منطقی و تماس عاطفی اعضا با یکدیگر مشخصمی شود بر خلاف سیستمی است که با گسلش مشخص شده است. یکی از عواملی که می تواند بر زندگی افراد یک خانواده در عرضه‌های گوناگون تاثیر گذار باشد میزان خود متمایزسازی آنان است. بوئن معتقد است که روابط باز موجب تمایز یافتگی نمی شود بلکه موجب کاهش اضطرابمی شود. زمانی که اضطراب پیوسته در سطح پایین بماند اعضا خانواده می توانند در صدد افزایش تمایز یافتگی برآیند(تایتلمن[1] ،2003).

خودمتمایزسازی میزان توانایی فرد برای تمیز فرایند عملی از فرایند احساسی (عاطفی) است که وی تجربه می‌کند (بوئن، 1978).  هام ارتباطات خانوادگی را به عنوان محصول تمایزیافتگی اعضا خانواده می‌دید و این که ارتباطات خانوادگی بهبود نمی‌یابد مگر اینکه سطح تمایزیافتگی اعضا افزایش یابد. سطح تمایزیافتگی کودک بیشتر تحت تأثیر مادر است. (مهمترین فرد از لحاظ عاطفی به کودک) هر چقدر که فعالیت‌های مادر مشوق جدایی عاطفی کودک باشد، کودک به سطوح بالاتری از تمایزیافتگی خواهد رسید و هر چقدر باعث کاهش جدایی عاطفی شود، به عدم تفکیک کودک منجر خواهد شد (هام، 2005).

 


[1]-Titelman

...

اشکال تمایز یافتگی :

بوئن (1978) تمایز یافتگی را به دو شکل تعریف می‌کند که در آن فرد قادر است بین عملکرد هیجانی و عقلانی از یک سو و روابط صمیمانه و خودمختاری از سوی دیگر تعادل ایجاد کند. این مفهوم را می‌توان به عنوان یک فرایند یا ویژگی شخصیتی بیان کرد (جنکینز، بابلوتز، استوارتز، جانسون، 2005). می توان این فرایند را به وسیله آزمایش کردن توانایی یک شخص در جدا شدن از خانواده اصلی به شکل سالم و بدون طرد شدن یا گسلش عاطفی از طرف خانواده مشاهده کرد. این بدین معنی است که فردی که قادر به جدا شدن با سطح بالایی از تمایز یافتگی باشد ، می تواند از وابستگی عاطفی مخرب در روابط معنی دار و پایدار دوری کند( اصلانی ،1383).

بوئن (1978) بیان کرد که سیستم خانواده در زمانهای استرس یکی از سه نشانه های زیر را نشان خواهدداد : تعارض زناشویی ، ناکارآمدی در بین زن و شوهر ، فرافکنی به فرزند یا دیگران.بوئن توضیح می دهد ، با توجه به نوع خانواده ممکن است یکی از سه راه بالا نسبت به دیگر راه ها، آشفتگی موجود در خانواده را در خود جذب کند یا ترکیبی از این سه روش مورد استفاده قرار می گیرد.

بوئن خانواده های با سطح بالای تمایز یافتگی پایین تر را به عنوان خانواده کمتر بالغ از لحاظ هیجانی همراه با ظرفیت محدود برای نزدیکی و صمیمیت توصیف می کند. او پیشنهاد می کند که چنین زوجینی به منظور داشتن ثبات در ازدواج ، رشد و خود رهبری را فدا می کنند. از طرف دیگر زوجین با سطوح بالاتری از تمایز یافتگی از انعطاف پذیری نقشی ، تماس صمیمی و واکنش هیجانی بهتری برخوردارند به علاوه چنین افرادی می توانند با تفاوت در عقاید یا احساسات  تهدید زای دیگران بیشتر کنار بیایند و در موقعیت های تنش زا بهتر عمل کنند.

تمایز یافتگی بر 2 سطح اشاره می کند که فرد می بایست آنها را کسب کند :

1-  سطح پایه

2-  سطح عملکردی[1]

سطح پایه و عملکردی : بر سطح کلی تمایز یافتگی یا تفکیک خود دلالت دارد. اما سطح عملکردی ، سطح تمایز یافته ای را نشان می دهد که فرد در این جا و اکنون عمل می کند و ممکن است بر حسب شرایط متفاوت باشد. موقعیت یا روابط خاصی ممکن است موجب عملکرد فرد با سطوح پایین تری از تمایز یافتگی شود که در مقایسه با سطح پایه تمایز یافتگی وی متفاوت است. برای مثال شنیدن اخباری چون بازگشت افراد به نقش های قبلی در خانواده رایج است و یا اینکه افراد در هنگام تعطیلات ، خانوادهایشان را ملاقات می کنند ، پیش بینی درگیری ها امکان پذیر است. آنها در پاسخ به دوره ها و شرایط خاص ، نوسان های خلقی بروز می دهند(کنستانتین ، گیوشا[2] ،2003). سطح کارکردی به علت تاثیرات بیرونی از زمانی به زمانی دیگر تغییر پیدا می کند. اما سطح پایه پایدار است و به وسیله شرایط بیرونی تغییر نمی کند. همچنین تغییرات در سطح پایه می تواند اتفاق بیفتد به شرط اینکه تغییرات در سطح کارکردی در دوره زمانی طولانی اتفاق بیفتد و پایدار بماند(گریفین و آپوستال[3] ،1993). فرد سالم نیاز دارد تا از سیستم اصلی اش متمایز شود. سطح پایه تمایز یافتگی فرد ، در شرایط استرس زا مشاهده می شود ، اما سطح عملکردی فرد در شرایط معمولی بروز می کند(بارتلت[4] ،2007).


[1]-Basic and Functional

[2]-Constantin , M ,Gushe

[3]-Griffin , Apostal

[4]-Bartlett

...

قیمت محصول : 13200 تومان

دانلود
[ سه شنبه 2 مرداد 1397 ] [ 9:40 ] [ دفترفنی دسیس ]
[ ]

پروژه شبیه سازی تغییرات ارتفاع پتوی لجن در راکتور UASB در شرایط مختلف راهبری

پروژه شبیه سازی تغییرات ارتفاع پتوی لجن در راکتور UASB در شرایط مختلف راهبری

پروژه شبیه سازی تغییرات ارتفاع پتوی لجن در راکتور  UASB در شرایط مختلف راهبری

فرمت فایل : docx

حجم : 4152

صفحات : 100

گروه : عمران

توضیحات محصول :

عنوان کامل پروژه:

-         فارسی :

شبیه سازی تغییرات ارتفاع پتوی لجن در راکتور  UASB در شرایط مختلف راهبری

-         انگلیسی :

Mathematical Simulation of Sludge Blanket in an UASB Reactor in Different Operation Conditions.   

 

اهداف و ضرورت اجرای پروژه :

یکی از جنبه های مهم طراحی راکتور های  UASB تعیین ارتفاع بهینه پتوی لجن(  sludge blanket) در این نوع  راکتور میباشد. ارتفاع پتوی لجن بر غلظت جامدات در ارتفاعات مختلف از راكتور موثر بوده و به تبع آن تحرك گرانولها و فعالیت بیولو‍ژیكی آنها و همچنین هیدرولیك جریان در شبكه ساختار لجن گرانولی تحت تاثیر این فاكتور مهم قرار می گیرد. ارتفاع بیش از حد لجن موجب به هم چسبیدن لجن و مسدود شدن مسیر جریان و به وجود آمدن پدیده Channeling میگردد كه در این صورت عملا بخش عمده ای از لجن غیر فعال شده و در فرایند تصفیه شركت ندارند. یكی دیگر از اثرات منفی ارتفاع بیش از حد پتوی لجن می توان به شستشوی لجن (Washout) از راكتور اشاره كرد كه این نیز موجب كاهش چشمگیر و یكباره راندمان تصفیه خواهد شد. از سوی دیگر حداکثر بار آلی که راکتور میتواند تحمل کند و شرایط را با آن وفق دهد به سهم ارتفاع پتوی لجن در بخش بستر( Bed)  و بخش پتو لجن (Blanket) بستگی داشته و با آن متناسب است. لذا با در دست داشتن ارتفاع مناسب پتوی لجن هم میتوان عملکرد بیولوژیكی راکتور درحذف مواد آلی را بهبود بخشید و هم طراحی مناسبی درابعاد راکتور ،عمق بستر و سایر پارامترهای فرایندی و راهبری نظیر بار آلی موثر (OLR) وسرعت جریان بالا رونده و... را در اینگونه راکتورها فراهم نمود. که موارد فوق ضرورت اجرای پروژه را تصدیق مینمایند.از اینرو دستیابی به موارد ذیل هدف این پروژه میباشد:

1)     تحلیل فرایندی از پروسه تصفیه بیهوازی در راكتور UASB.

2)     ارائه یك مدل مناسب برای توصیف تغییرات ارتفاع لجن.

3)     توسعه مدل در شبیه سازی ارتفاع لجن بر اساس اطلاعات آزمایشگاهی موجود.

 

 

 

پیشینه اجرایی – مطالعاتی در داخل و خارج کشور :

 

علیرغم مطالعات گسترده انجام شده بر كاربرد UASB در تصفیه انواع مختلف فاضلابهای صنعتی در زمینه های مبانی طراحی راكتور،تصفیه پذیری فاضلاب،مدل سازی فرایندی و ... مطالعه ای در خصوص اثر نوسانات دینامیكی ارتفاع پتوی لجن بر فرایند تصفیه در داخل كشور انجام نشده است این در حالی است كه بیش از 72% از فاضلابهای  صنعتی در دنیا توسط راكتورهای با لجن گرانولی مثل UASB وSBR ... تصفیه می شوند.

دكتر شایگان( وهمكاران در سال 2005)در مطالعه ای زمان تشكیل گرانول را در یك راكتور UASB مدل سازی نمودند. در این مطالعه به منظور بررسی اثر پارامترهای فیزیكی،شیمیایی و بیولوژیكی بر فرایند گرانول سازی با تاكید بر حداقل سازی زمان تشكیل گرانول عملیات آ‍زمایشگاهی در 4 واحد UASB‌ در مقیاس پایلوت انجام شد بر اساس معادلات سینیتیكی حاكم بر فرایند بیولوژیكی  حداقل زمان گرانول سازی در شرایط F/M=0.5 و  COD/solphate=2‌وPH=7 مدل سازی شد و نتیجه ای كه از این آزمایشات به دست آمد این بود كه  در زمان راه اندازی راكتور هر چه نسبتF/M ‌ كمتر باشد گرانول سازی در زمان كوتاهتری رخ میدهد.

همچنین گرانول سازی در راكتورهای UASB بر اساس مطالعات بعمل امده بر اساس نیروهای فیزیكی،شیمیایی و بیولوژیكی موجود مدلسازی شده است .در این مدل به بررسی  نیروهای اثر گذار بر فرایند گرانول سازی پرداخته شده است.( Yu Liu ,2001 )

میكروبیولوژی فرایند تشكیل گرانول و ارتباط آن با اندازه و دانسیته لجن گرانولی مورد مطالعه قرار گرفت.

(schmit و2000( در این مطالعه میكروارگانیسمهای موثر در گرانول سازی به همراه ساختار استقرار انها در شبكه گرانولی و تاثیر این ساختار در عملكرد بیولوژیكی فاضلاب بررسی شد.

در مطالعه ای دیگر توسعه مشخصات بستر گرانولی بی هوازی در راكتورهای EGSB بر پایه سرعت ته نشینی نهایی،مطالعه بر روی گرانولها و معادله ریچاردسن-زكی مورد بررسی قرار گرفته است.

(Yong-Hong Liu , Yan-Ling He , Shu-Cheng Yang  2006)

بر اساس برخی مشاهدات آزمایشگاهی حداقل ارتفاع  پتوی لجن در طراحی راكتور UASB ، یك متر در نظر گرفته شد.(1986, Bolle at all )

شرایط برای هرچه بهتر شدن گرانول سازی ، تشكیل پتوو دور ریخت ( washout ) لجن در داخل راكتور های UASB به طور روشنی تحت كنترل دینامیك ذرات و نسبت اجزای سازنده خوراك در اطراف توده بیولوژیكی (Biomass )بستگی دارد.(Campos and Anderson ,1992 )

شاید با كنترل جریان فاضلاب ورودی و همچنین به كنترل در آوردن حركت ذرات گاز تولیدی در داخل راكتور UASB بتوان به طور موثری در بستر راكتور گرانول سازی را توسعه داد و بازده تصفیه را بالا برد.(1992,Guiot et al )

در مطالعه ای دیگر غلظت لجن در ارتفاعات مختلف پتو برای مقادیر مختلف  (سرعت بالا رونده آب) و q‌ (شدت تولید گاز) و y (ارتفاع پتوی لجن) شبیه سازی شد.این مطالعه در مقیاس آزمایشگاهی و با استفاده از سه نمونه فاضلاب،دو نمونه فاضلاب شكر مایع و یك نمونه فاضلاب چغندر قند ، انجام شد و نتایجی كه از این آزمایش مشاهده شد این بود كه با كاهش غلظت جامدات ارتفاع پتوی لجن افزایش می یافت.(1980,Pette et al )

 

 

 
 

فهرست

 

عنوان                                                                                صفحه

فصل اول كلیات                            

1-1-مقدمه .........................................................................................................................................1

1-2-تصفیه فاضلاب .........................................................................................................................2

1-3-روشهای تصفیه فاضلاب .......................................................................................................2

1-4-تصفیه بیولوژیكی فاضلاب ....................................................................................................3

1-5-سیستم های بیولوژیكی بی هوازی ....................................................................................4

1-6-راكتور UASB .......................................................................................................................5

1-7-ضرورت انجام پروژه ................................................................................................................5

1-8-اهداف پروژه .............................................................................................................................6

 

فصل دوم مطالعه مروری

2-1-تصفیه بی هوازی فاضلاب ....................................................................................................7

2-2-مكانیزم فرآیندهای بی هوازی ............................................................................................7

2-2-1-مرحله هیدرولیز .................................................................................................................8

2-2-2-مرحله تولید اسید .............................................................................................................8

2-2-3-مرحله تولید استات و هیدروژن ....................................................................................8

2-2-4-مرحله تولید متان .............................................................................................................9

2-3-راكتور با بستر گرانولی و جریان رو به بالا .......................................................................10

2-4-فرآیند تشكیل گرانول ........................................................................................................... 

 

 

قیمت محصول : 20000 تومان

دانلود
[ شنبه 30 تير 1397 ] [ 21:45 ] [ دفترفنی دسیس ]
[ ]

ترجمه مقاله گزارش آن لاین (متصل و تحت نظر سیستم مركزی)- حسابداری در جامعه الكترونیكی

ترجمه مقاله گزارش آن لاین (متصل و تحت نظر سیستم مركزی)- حسابداری در جامعه الكترونیكی

ترجمه مقاله گزارش آن لاین (متصل و تحت نظر سیستم مركزی)- حسابداری در جامعه الكترونیكی

فرمت فایل : pdf

حجم : 56

صفحات : 9

گروه : پژوهش های دانشگاهی

توضیحات محصول :

ترجمه مقاله گزارش آن لاین (متصل و تحت نظر سیستم مركزی): حسابداری در جامعه الكترونیكی

دانلود ترجمه مقاله گزارش آن لاین (متصل و تحت نظر سیستم مركزی): حسابداری در جامعه الكترونیكی

در 9 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

به همراه مقاله انگلیسی در 7 صفحه پی دی اف با فرمت pdf

 

 

عنوان مقاله:Editorial

Accounting research and the public interest2006

گزارش آن لاین (متصل و تحت نظر سیستم مركزی): حسابداری در جامعه الكترونیكی

سن جاكال هوفر و جیم هَسلِم

مدرسة تجارت مالی و حسابداری

دانشگاه دُوندی، دُوندی، انگلستان

خلاصه

هدف- این مقاله با هدف معرفی موضوعی خاص آغاز می شود.

طراحی/ اسلوب شناسی/ طریقه- این مقاله تمركز روی موضوع خاصی را معرفی می كند، ظهور پدیدة گزارش (دهی) آن لاین و موضوعاتی كه آن پدیده در ارتباط با حسابداری بوجود می آورد و به صورت خلاصه مشاركت مقالات در آن موضوع را مرور می كند.

یافته ها- یافته های مبتنی بر اینكه مقالات در خصوص این موضوع، درك از نقطه تلاقی و اثرپذیری بین گزارش آن لاین و حسابداری را توسعه می دهد.

اصالت/ ارزش- این مقاله مشاركت های مربوط به موضوع را در موقعیت نامعلومی (مبهمی) قرار می دهد كه به موجب آن گزارش آن لاین به صورتی انتقادی، تغییری و زمینه ای به لحاظ واقعیت ها و پتانسیل ها، فهمیده می شود.

كلمات كلیدی- عملیاتهای آن لاین، اینترنت، وب جهانی، اطلاعات حسابداری، تحقیقات.

نوع مقاله- مرور كلّی

ظهور وب به عنوان یك منبع اطلاعاتی و به عنوان یك وسیله ارتباطی، به صورت گسترده ای به عنوان یك پدیدة كلیدی در زمان ما، شناخته شده است. وب نمونة مشهودی از جهانی سازی و ظهور صرفه جویی های همراه با معرفت (آگاهی) است (هلال وتِیلُر 1999؛ لِیمر ولارین، 1999). هلال وتیلُر (1999)، تأكید می كنند كه زمینة اقتصادی و اجتماعی جهانی چقدر در حال متفاوت شدن است- و تهدیدات و فرصتهایی كه این تحول عرضه می كند- در نتیجة آنچه آنها در عین حالی كه یكی شدن "جهان" در یك بازار جهانی به واسطة وجوه امری دانش، تحت تأثیر قرار می گیرد"، می بینند. (هلال وتیلر 1999، صفحه 63). از نظر این مؤلّفین این تغییرات یك انقلاب اطلاعاتی را كه ایجاد كنندة سیستم های جدید اقتصاد سیاسی است، تشكیل می دهند. آنها استدلال می كنند، توانایی ما جهت "كنترل اطلاعات" كه "بصورت غیردقیق در یك عامل یك میلیونی ضرب شده" در دهه های اخیر از قرن گذشته در جریان بوده است تا به واسطه ضرب در یك میلیون تای دیگر زودتر از زمان معمول، افزایش یابد. (هلال و تیلر 1999 صفحه 63). در ارتباط با نكته ذكر شده، آنها بر این عقیده اند كه: "در چند كلمه، یك پایة تكنولوژیكی، خِبرده تر برای مسائل اقتصادی در حال ساخته شدن است كه بر فشارهای قبلی ما فائق می آید" در عین حال این (پایه تكنولوژیكی)" نوعی از فعالیت های به یك اندازه مشكل را در ارتباط با ابعاد سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی ارائه می كند" (هلال وتیلر 1999، صفحه 64). تأثیر انقلابی سیستم آن لاین بر گزارش دهی مستلزم این معنا بوده است كه اینترنت به عنوان یك وسیله ی ارتباطی در راستای انتشار اطلاعات حسابداری، به صورت چشمگیری مورد استفاده قرار گرفته بوده است. برای نمونه، بنگاه های تجاری، بصورت قابل توجهی از اینترنت بعنوان یك ابزار برای انتشار اطلاعات حسابداری استفاده می كرده اند، در حالی كه یك "دنیای با سرعت در حال تغییر مربوط به گزارش دهی شغلی" را شكل می دهد، آنچه لیمر و سایرین (1999) آنرا نامگذاری می كنند سایر سازمانها، شامل NGO ها و گروه های مبارزاتی كه ممكن است علیه ابعاد مختلف فعالیت صنفی، مبارزه كنند، هم در حال تجهیز كردن خود به فن آوری موجود هستند. این موضوع خاص AAAJ به دنبال بحث انتقادی در خصوص این پیشرفتهای مهم در مقابل حسابداری و نتایج اقتصادی و سیاسی- اجتماعی گسترده تر، است.

 

 

قیمت محصول : 5000 تومان

دانلود
[ جمعه 29 تير 1397 ] [ 19:41 ] [ دفترفنی دسیس ]
[ ]

پایان نامه میزان اضطراب و افسردگی با زایمان زودرس در مادران وابسته به انسولین

پایان نامه میزان اضطراب و افسردگی با زایمان زودرس در مادران وابسته به انسولین

پایان نامه میزان اضطراب و افسردگی با زایمان زودرس در مادران وابسته به انسولین

فرمت فایل : doc

حجم : 170

صفحات : 19

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

پایان نامه میزان اضطراب و افسردگی با زایمان زودرس در مادران وابسته به انسولین

بیان مسئله

 دیابت ملیتوس:

دیابت به مجموعه ای از اختلالات متابولیسم اطلاق می شود که با افزایش سطح گلوکز خون (هیپر گلیسمی) در نتیجه نقص در تولید و ترشح انسولین، کاهش واکنش سلولی نسبت به انسولین یا هر دو مشخص می گردد.

انواع دیابت:دیابت نوع 1 دیابت ملیتوس وابسته به انسولین: حدود 10-5 درصد از بیماران دیابتی مبتلا به دیابت نوع 1 می باشند. در این نوع دیابت سلول های بقای جزایر لانگی هانس که در حالت طبیعی انسولین تولید می نمایند از طریق فرآیند اتوایمون تخریب می شوند به منظور کنترل سطح گلوکز خون به انسولین احتیاج است.

دیابت نوع 1 شروعی ناگهانی داشته و معمولاً قبل از سن 30 سالگی بروز می کند.

دیابت نوع I (دیابت ملیتوس غیروابسته به انسولین)

در حدود %95-90 از افراد دیابتی مبتلا به دیابت نوع 2 می باشند. این نوع دیابت نتیجه ای از کاهش حساسیت نسبت به انسولین (مقاومت به انسولین) یا کاهش تولید آن محسوب می گردد.

درمان دیابت نوع I در ابتدا از طریق رژیم غذایی و ورزش صورت گرفته پس از آن در صورتی که نیاز باشد از داروهای خوراکی پایین آورنده قندخون استفاده می شود.

دیابت نوع I غالباً در بیماران مسن تر از 30 سال یا بیماران چاق بروز می نماید.

دیابت حاملگی

این نوع دیابت در سه ماهه دوم یا سوم بارداری ایجاد گردیده و مشخصه آن عدم تحمل گلوکز در دوران بارداری می باشد.

دیابت بارداری در زنان با سن 25 یابیشتر ، زنان جوانتر از 25 سال که چاق می باشند، زنانی که سابقه دیابت را در بستگان درجه اول خویش ذکر می نمایند و یا افراد متعلق به گروه های نژادی خاص نظیر آمریکاییهای اسپانیایی تبار به وجود می آید. ابتلا به دیابت بارداری خطر ابتلا به اختلالات هیپرتانیو را در این دوران افزایش می دهد(احمدعلی اسدی نوقابی 1387)

تظاهرات بالینی

پرخوری، پرنوشی پرادراری

خستگی و ضعف، تغییرات ناگهانی در دید، احساس گزگز یا بی حسی در دستها و پاها، وجود پوست خشک، ترمیم کند و آهسته زخم ها، عود مجدد عفونتها

ممکن است دیابت نوع 1 با تهوع و استفراغ و دردهای شکمی شروع شود.

دیابت نوع I به آرامی و طی سالها در اثر عدم تحمل گلوکز به وجود می آید. در صورتی که درطی این سالها ثابت نشود عوارض دراز مدت خود نظیر درگیری چشم و بیماری های عروقی را بر جای می گذارد ممکن است بیش از مسجل شدن تشخیص عوارض پیشرفته باشند

قیمت محصول : 10000 تومان

دانلود
[ پنجشنبه 28 تير 1397 ] [ 21:51 ] [ دفترفنی دسیس ]
[ ]

پاورپوینت زایمان فیزیولوژیک

پاورپوینت زایمان فیزیولوژیک

پاورپوینت زایمان فیزیولوژیک

فرمت فایل : pptx

حجم : 5556

صفحات : 40

گروه : پاورپوینت

توضیحات محصول :

دانلود پاورپوینت زایمان فیزیولوژیک 

سازمان جهانی بهداشت

آمار قابل قبول برای سزارین 15-5 درصد
 
میزان زایمانهای کم خطر 85 درصد
 
انجام مداخلات هنگام ضرورت نه روتین
 
استفاده ار پارتوگراف

تهیه راهنماهای بالینی

نکات مهم برای آموزش دوره بارداری

.1توانستن
.2کمک به خود
.3بدن متعلق به خودتان است
.4زایمان غیرقابل پیش بینی است
.5تمام تجربیات شما معتبر است
.6زنان هرگز لحظه تولد فرزندشان را فراموش نمی کنند
 

قیمت محصول : 5000 تومان

دانلود
[ پنجشنبه 28 تير 1397 ] [ 21:51 ] [ دفترفنی دسیس ]
[ ]

پاورپوینت کلاسهای آمادگی برای زایمان

پاورپوینت کلاسهای آمادگی برای زایمان

پاورپوینت کلاسهای آمادگی برای زایمان

فرمت فایل : pptx

حجم : 1879

صفحات : 24

گروه : پاورپوینت

توضیحات محصول :

دانلود پاورپوینت کلاسهای آمادگی برای زایمان

نقاط مشترك روش های آمادگی برای زایمان

تاثیر بر سه فاكتور

žفیزیولوژیك
ž
žسایكولوژیك
ž
žبیولوژیك 

قیمت محصول : 5000 تومان

دانلود
[ پنجشنبه 28 تير 1397 ] [ 21:51 ] [ دفترفنی دسیس ]
[ ]

اثربخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش

اثربخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش

اثربخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش

فرمت فایل : docx

حجم : 362

صفحات : 152

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

اثربخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش

در 152 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                        صفحه

 

چکیده  فارسی.. 1

 

فصل اول: کلیات پژوهش

 

1- 1- مقدمه.. 2

 

1- 2- بیان مسئله.. 4

 

1- 3- اهمیت و ضرورت انجام پژوهش.. 7

 

1- 4- اهداف پژوهش.. 8

 

1- 4- 1- هدف کلی.. 8

 

1- 4- 2- اهداف جزئی.. 8

 

1- 5- فرضیات تحقیق.. 8

 

1- 6- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها.. 9

 

فصل دوم: ادبیات، مستندات، سابقه و پیشینه پژوهش

 

 2-1- مقدمه.. 11

 

2-2- مبانی نظری پژوهش.. 12

 

2-2-1- مقابله با استرس.. 12

 

2-2-1-1- تاریخچه مقابله.. 13

 

2-2-1-1- انواع روش های مقابله ای.. 14

 

2-2-1-3- راهبردهای مقابله با استرس وسلامت روان.. 17

 

2-2-1-4- چگونگی تاثیر شیوه های مقابله ای.. 22

 

2-2-1-5-  نظامهای رفتار مقابله ای.. 22

 

 

 

2-2-1-6- مدل های نظری در مورد منابع وفرایندهای مقابله   22

 

2-2-1-7- آموزش مصون سازی در مقابل استرس..

 

24

 

2-2-1-8- عوامل مربوط به رابطه درمانگر و مراجع در آموزش ایمن سازی در مقابل استرس.. 24

 

 

 

2-2-1-9- کاربردهای اختصاصی آموزش ایمنی سازی در مقابل بیماریهای روانی   25

 

2-2-1-9- فرایند مفهوم سازی مجدد..

 

26

 

2-2-1-10-  مرحله اکتساب و تمرین مهارت ها.. 27

 

 

 

2-2-1-11- مراحل مقابله با تنیدگی از دیدگاه لازاروس   27

 

2-2-1-12- مدل مفهومی و بنیادی مقابله در برابر استرس   28

 

2-2-1-13-  ارزیابی شناختی در مقابله با استرس ها..

 

31

 

2-2-1-14- تدابیر مقابله ای.. 32

 

2-2-2- دانش آموزان تیزهوش.. 32

 

2-2-2- 1- تعریف هوش.. 36

 

2-2-2- 2- عوامل موثر در تیزهوشی.. 38

 

2-2-2- 3- انواع هوش.. 41

 

2-2-3- استرس ادراک شده.. 41

 

2-2-3-1- نشانه ها و علایم استرس.. 43

 

2-2-3-2- علتهای استرس.. 43

 

2-2-3-3- عوامل استرس زای سنین مدرسه.. 44

 

2-2-3-4-  انواع استرس.. 45

 

2-2-3-5-  مولفه های استرس.. 45

 

2-2-3-6- نظریات مربوط به استرس.. 47

 

2-2-3-7- شیوه های مقابله با استرس.. 48

 

2-2-3-8- واکنش های استرس.. 49

 

2-2-3-9- استرس و پاسخ فیزیولوژیایی.. 49

 

 

 

2-2-3-10- نقش استرس درسلامت روانی و اجتماعی و شخصیتی دانش آموزان   50

 

2-2-3-11- پیشگیری از استرس..

 

50

 

2-2-3-12- آموزش تلقیح استرس.. 51

 

2-2-3-13- هدف از آموزش کنترل استرس.. 51

 

2-2-3-14- مراحل آموزش تلقیح استرس.. 52

 

2-2-3-15- استرس و دستگاه ایمنی.. 52

 

2-2-3-16- تعدیل کننده های استرس.. 53

 

2-2-3-17-  رابطه استرس ادراک شده با سلامت عمومی.. 53

 

2-2-3-18- تکنیکهای از بین بردن استرس.. 54

 

2-2-4- اضطراب امتحان.. 56

 

2-2-4-1- تعریف اضطراب امتحان.. 57

 

2-2-4-2-  تاریخچه اضطراب امتحان.. 58

 

2-2-4-3- مدلهای اضطراب امتحان.. 59

 

2-2-4-3- 1- مدل شناختی – توجهی.. 60

 

2-2-4-3- 2- مدل فرایند انتقالی.. 60

 

2-2-4-3- 3-  مدل نقص مهارت ها.. 60

 

2-2-4-3- 4- مدل پردازش اطلاعات.. 60

 

2-2-4-4- نظریه های روانکاوانه اضطراب.. 61

 

2-2-4-4-1- نظریه فروید در مورد اضطراب.. 61

 

2-2-4-4-2- نظریه نوفرویدی.. 63

 

2-2-4-4-3- نظریه های رفتاری اضطراب.. 63

 

2-2-4-4-4- نظریه های یادگیری شناختی ـ اجتماعی.. 64

 

2-2-4-4-5- نظریه های شناختی اضطراب.. 65

 

2-2-4-4-6- نظریه بیولوژیکی اضطراب.. 66

 

2-2-4-5-دیدگاه های اضطراب.. 68

 

2-2-4-5-1- دیدگاه روانکاوی در مورد اضطراب.. 68

 

2-2-4-5-2- دیدگاه ژنتیک در زمینه اضطراب.. 69

 

2-2-4-5-3- دیدگاه اجتماعی فرهنگی.. 69

 

2-2-4-5-4- دیدگاه شناختی در مورد علت اضطراب.. 70

 

 

 

2-2-4-5-5- دیدگاه انسان گرایی و اصالت وجود در مورد اضطراب   70

 

2-2-4-5-6- دیدگاه اجتماعی در مورد علت اضطراب..

 

71

 

2-2-4-5-7- دیدگاه رفتارگرایی در مورد اضطراب.. 71

 

2-2-4-6-علت اضطراب از دیدگاه روان پویایی.. 71

 

2-2-4-6-1- انواع اضطراب امتحان.. 72

 

2-2-4-6-2- نشانه‌های اضطراب ناتوان‌کننده.. 72

 

2-2-4-6-3- ابعاد اضطراب امتحان.. 73

 

2-2-4-6-4- علل اضطراب امتحان.. 73

 

2-2-4-6-5- مقابله با اضطراب امتحان.. 74

 

2-2-4-6-6- مقابله با اضطراب.. 74

 

2-2-4-6-7- کنترل اضطراب در حین امتحان.. 75

 

2-2-4-6-8- اختلالات اضطرابی.. 75

 

2-2-4-6-9- انواع اضطراب.. 78

 

2-3- پیشینه پژوهش.. 79

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

 

3-1- مقدمه.. 89

 

3-2- روش پژوهش.. 89

 

3-3- جامعه آماری.. 89

 

3-4- حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 89

 

3-5- ابزارهای پژوهش.. 89

 

3-6- روش اجرا.. 91

 

3- 7- روش‌ تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 91

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و بیان نتایج حاصل از آن

 

4-1- مقدمه.. 93

 

4-2- یافته های جمعیت شناختی.. 93

 

4-3- یافته های توصیفی.. 95

 

4-4- یافته های استنباطی.. 96

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

5-1- مقدمه.. 103

 

5-2- بحث ونتیجه گیری.. 103

 

5- 3- محدودیتها.. 106

 

5- 4- پیشنهادات.. 107

 

5- 4- 1- پیشنهادات پژوهشی.. 107

 

5- 4- 2- پیشنهادات کاربردی.. 107

 

منابع و مأخذ.. 109

 

منابع فارسی.. 109

 

منابع انگلیسی.. 114

 

پیوست.. 119

 

 

 

پیوست الف) پرسشنامه استرس ادراک شده (میمورا وگریفث)   120

 

پیوست ب) مقیاس اضطراب امتحان (اسپیل برگر)..

 

122

 

چکیده انگلیسی.. 136

 

 

 

فهرست جدول ها

 

 

 

عنوان                                                                                                صفحه

 

 

 

جدول (4-1) توزیع فراوانی آزمودنی های برحسب سن و رتبه تولد در گروه دانش آموزان آزمایش و کنترل.. 93

 

جدول (4-2) توزیع فراوانی آزمودنی های برحسب شغل والدین و وضعیت مالی در گروه دانش آموزان آزمایش و کنترل.. 94

 

جدول (4-3)  توزیع فراوانی بر حسب تحصیلات والدین آزمودنی های گروههای آزمایش و کنترل.. 94

 

جدول (4- 4) میانگین و انحراف معیار متغیرهای پژوهش.. 95

 

 

 

جدول (4- 5) میانگین و انحراف معیار متغیر اضطراب امتحان و مولفه های آن   96

 

جدول(4-6) نتایج آزمون لوین جهت برابری کواریانس های خطا..

 

96

 

جدول (4-7) نتایج آزمون معناداری تحلیل کواریانس چند راهه (Mancova) بر روی متغیرهای استرس ادراک شده و مولفه های آن.. 97

 

جدول (2-8) نتایج آزمون معناداری تحلیل کواریانس چندراهه بر روی متغیر استرس ادراک شده و مولفه های آن.. 98

 

جدول (4-9) نتایج آزمون تعقیبی برای متغیر استرس ادراک شده و مولفه های آن (استرس منفی و مثبت) (مقایسه میانگین‌ها).. 98

 

جدول(4-10) نتایج آزمون لوین جهت برابری کواریانس های خطا.. 99

 

 

 

جدول (4-11) نتایج آزمون معناداری تحلیل کواریانس چند متغیری  در دوگروه   99

 

جدول (4-12) نتایج آزمون تحلیل کواریانس چند متغیری (مانکوا) (متغیر اضطراب امتحان)  برای مقایسه گروه آزمایش و کنترل..

 

100

 

جدول (4-13) نتایج آزمون تعقیبی برای متغیر اضطراب امتحان  و مولفه های آن(مقایسه میانگین‌ها).. 101

 

چکیده

 

هدف پژوهش حاضر تعیین اثر بخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش می باشد.

این پژوهش از نوع نیمه آزمایشی است که به صورت طرح (پیش آزمون- پس آزمون) با گروه کنترل اجرا شد.

جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان تیز هوش مقطع دبیرستانی شهرگیلان تشکیل دادند؛

که به گزارش آموزش و پرورش شهر گیلان 200 نفر برآورد شده است. در این پژوهش 34 نفر به صورت در دسترس انتخاب شدند.

و در دو گروه آزمایش (17N=) و کنترل (17N=) به صورت تصادفی گمارده شدند.

برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه های اضطراب امتحان (اسپیل ‌برگر) و استرس ادراک شده (میمورا و گریفث)استفاده شد.

برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش آماری واریانس چند متغیره (MANCOVA) استفاده شد.

نتایج یافته ها نشان داد که آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش تاثیر معنی داری دارد.

به عبارتی دیگر می توان نتیجه گرفت که استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان در گروه آزمایش تعدیل یافت،

لذا از آموزش مقابله با استرس به عنوان یک روش موثر بر کاهش استرس و اضطراب استفاده نمود.

واژه های کلیدی: مقابله با استرس، استرس ادراک شده، اضطراب امتحان، تیزهوش

قیمت محصول : 95000 تومان

دانلود
[ چهارشنبه 27 تير 1397 ] [ 17:50 ] [ دفترفنی دسیس ]
[ ]

بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد

بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد

بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان  از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد

فرمت فایل : pdf

حجم : 482

صفحات : 234

گروه : پژوهش ها

توضیحات محصول :

دانلود پایان نامه برای دریافت درجه كارشناسی ارشد مدیریت آموزشی (MA)

عنوان

بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان

از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد

بصورت فایل ورد قایل ویرایش آماده ارائه

فهرست مطالب:

فصل اول 1

1-1 مقدمه           2

1-2- بیان مسئله    4

1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش        8

1-4- اهداف پژوهش           10

1-5- فرضیه‌های پژوهش     10

1-6- متغیرها و تعاریف آنها  11

1-6-1 تعاریف نظری متغیرها           11

1-6-2 تعاریف عملیاتی متغیرها         12

1-7- تعاریف اصطلاحات     13

فصل دوم: پیشینه تحقیق       15

2-1 شخصیت       16

2-2 تعاریف شخصیت         16

2-3 حوزه‌های شخصیت       18

2-3-1 ساختار      19

2-3-2 فرآیند        19

2-3-3 رشد و نمو  20

2-3-4 آسیب شناسی روانی و تغییر رفتار          22

2-4  مضامین عمده در نظریه شخصیت            22

2-4-1 وحدت رفتار و مفهوم خویشتن   24

2-4-2 سطوح مختلف آگاهی و مفهوم ناهشیار     25

2-4-3  رابطه بین شناخت، عواطف و رفتار مشهود          26

2-4-4  اثرات گذشته، حال و آینده بر رفتار        26

2-5 نظریه‌های شخصیت     27

2-5-1 نظریه روان كاوی در شخصیت 27

2-5-2 زیگموند فروید         27

2-5-3 نظریه روان پویشی فروید(روانكاوی در شخصیت): 29

2-5-4 سطوح شخیت: هشیار3، نیمه هشیار2 و ناهشیار     29

2-5-5 ساختار شخصیت: نهاد، من و فرامن        30

2-6 نظریه نوروان كاوی      33

2-6-1    كار گوستاو یونگ   33

2-6-2 نكات برجسته ی نظریات یونگ 36

2-7 روان شناسی فردی       36

2-7-1    آلفرد آدلر 36

2-7-2 بررسی نظریات آدلر  37

2-8 نظریه اختلالات شخصیتی          39

2-8-1 كارن هورنای          39

2-8-2 بررسی نظریات هورنای         40

2-9 نظریه روان پزشکی بین فردی     41

2-9-1    هری استاك سالیوان 41

2-9-2 بررسی نظریات سالیوان          42

2-10     تظریه پدیدار شناختی (فرد- محور)      43

2-10-1 كارل راجرز          43

2-10-2 بررسی نظریات و كارهای راجرز        44

2-10-3 تشکیل رویکرد پدیدار شناختی راجرز   45

2-10-4 ساختار شخصیت از دیدگاه راجرز        46

2-11     نیازهای زیستی و روانی در پیدایی شخصیت       47

2-11-1آبراهام مازلو          47

2-12     نظریه رویكرد صفات در شخصیت      48

2-12-1گوردون آلپورت       48

2-12-2 بررسی نظریات آلپورت        49

2-13 نظریه چندبعدی شخصیت         51

2-13-1هانس ج آی سنك      51

2-13-2بررسی نظریات آیسنک         52

2-13-3 ابعاد اساسی شخصیت           53

2-14     نظرریه رویكرد تحلیلی عاملی صفات   54

2-14-1ریموند كوته           54

2-14-2 بررسی نظریات كتل در شخصیت        54

2-15     نظریات رابطه شغل و شخصیت         56

2-15-2 شخصیت نوع A     59

2-15-3 شخصیت نوع B     60

2-16 بررسی چند خصوصیت شخصیتی در شغل            62

2-16-1 اثر كانون كنترل     62

2-16-2 ماكیاول گرایی       63

2-16-3 مناعت طبع یا عزت نفس.     65

2-16-4 سازگاری با موقعیت 66

2-16-5خطر پذیری           67

2-17 شخصیت از دیدگاه اسلام و قرآن 68

2-17-1  شخصیت در قرآن   69

2-18 تیپ شناسی  71

2-19 نظریه‌های تیپ شناسی 73

2-19-1 زندگینامه 73

2-19-2نظریات رورشاخ در سنجش شخصیت    74

2-19-3 تیپ شناسی در تست رورشاخ 75

2-20     ظریه ساخت بدن و خلق وخوی           76

2-21 نظریه شلدن (ریخت شناسی)     78

2-22 نظریه تیپ گال و جمجمه شناسی روانی:   79

2-23 تیپ‌شناسی یونگی      79

2-23-1 اساس درك واقعی ذهنی از نظر یونگ   79

2-23-2 كاركردهای غیر عقلانی        80

2-23-3 كاركردهای عقلانی  80

2-23-4 روابط كاركردی     81

2-23-5 انواع كاركرد         82

2-23-6 تیپ‌های روان‌شناختی یونگ   84

2-23-7 توصیف تیپ‌های شانزده‌گانه   85

2-23-8 اهمیت شناخت تیپ‌های روانشناختی      90

2-23-9 نقد تیپ شناسایی یونگی        91

2-24 اثر بخشی    93

2-25 شاخصهای اثربخشی از دیدگاههای مختلف 94

2-25-1 كمرون و ویتون:     94

2-25-2 سی‌شور:  95

2-25-3 آرجریس: 95

2-25-4 پیترز وواترمن:      95

2-25-5 مالفورد:   96

2-25-6 بس و هرسی – بلانچارد       97

2-25-7 هوی و میكسل و چستر بارنارد            97

2-25-8 كالدول و اسپینكس   97

2-25-9 لوتانز و همكارانش  97

2-25-10 دیدگاه راجرز و همكاران:    98

2-25-11مطالعات بسكر و چیرنز:      99

2-25- 12 مدل پارسونز:     99

2-26مقایسه ی دیدگاههای ارزشیابی اثر بخشی سازمانی    100

2-27 نظریات جدید در اثربخشی        101

2-27-1 مطالعات رابرت واترمن وتام پترز        101

2-28  مدلهای ارزیابی اثربخشی         102

1- مدل هدف منطقی: که سازمان را در رسیدن به اهدافش کاملا ارزیابی می کند.           102

2-29 نظریه ریچارد ال دفت 104

2-29-1 روش مبتنی بر تامین هدف     104

2-29-2 روش مبتنی بر تامین منابع     105

2-29-3 روش مبتنی بر فرآیند درونی  106

2-29-4 روش مبتنی بر تامین رضایت گروه‌های ذی نفع    108

2-30 كارهای دیگران         110

2-30-1 تحقیقات انجام گرفته در مورد تیپ شناسی یونگی  110

2-30-1-1 تحقیقات خارج از كشور     110

2-30-1-2 تحقیقات انجام گرفته در داخل كشور   113

2-30-2 اثر بخشی 118

2-30-2-1 تحقیقات انجام شده در داخل كشور     118

2-30-2-2  تحقیقات انجام گرفته در خارج از كشور          121

2-31 استنتاج و نتیجه گیری  126

2-32     لگوی نظری پژوهش           128

فصل سوم: توصیف داده ها    129

3-1 مقدمه           130

3-2 روش اجرای پژوهش     130

3-2-1 برآورد حجم نمونه     131

3-3 ابزار گرد آوری داده‌ها   132

3-3-1  تاریخچه و توصیف (MBTI)   133

3-3-2  نمره گذاری پاسخنامه            135

3-3-3 توصیف تیپهای شانزده گانه      136

3-5 اعتبار پرسشنامه‌ها        140

3-5-1 اعتبار پرسشنامه شخصیتی، تیپ نمای مایزر – بریگز         141

3-5-2 اعتبار پرسشنامه اثر بخشی:     142

3-5-3 اعتبار درونی پرسشنامه          143

3-5-4 اعتبار زمانی           143

3-6 محاسبه روایی:            144

3-6-1 محاسبه روایی پرسشنامه شخصیتی مایرزبریگز     144

3-6-2 محاسبه روایی پرسشنامه اثر بخشی:       146

3-7 روش‌های آماری          146

3-8 ویژگی‌های تحقیق:        146

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها     147

4-1  تجزیه و تحلیل یافته‌های تحقیق    148

4-2 توصیف یافته‌های تحقیق 149

4-3  آزمون فرضیات تحقیق  161

4-3-1 فرضیه فرعی اول     165

4-3-2 فرضیه فرعی دوم     166

4-3-3 فرضیه فرعی سوم    167

4-3-4 فرضیه فرعی چهارم  168

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری          169

5-1 هدف و مسائله ی پژوهش           170

5-2 نتایج فرضیه اصلی       170

5-3  نتایج مربوط به فرضیه فرعی اول            172

5-4 نتایج مربوط به فرضیه فرعی دوم 173

5-5 نتایج مربوط به فرضیه فرعی سوم 175

5-6 نتایج مربوط به فرضیه فرعی چهارم          176

5-7 نتیجه گیری كلی          177

5-8  محدودیتها:    180

5-9 پیشنهادات      181

فهرست منابع:       182

منابع انگلیسی       187

پیوست و ضمائم :   189

 

چكیده:

پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس ابتدایی ناحیه 5 مشهد انجام گرفت. فرضیه اصلی این پژوهش این است كه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان رابطه وجود دارد. جامعه آماری این تحقیق مدیران می‌باشند كه گروه مورد بررسی 104 نفر می‌باشند كه از میان آنها 40 نفر به عنوان نمونه برگزیده شدند حجم نمونه برای گروه ذی نفعان 120 نفر می‌باشد كه هر دو نمونه به شیوه ی نمونه گیری تصادفی ساده بوسیله را یا نه انتخاب شدند ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش 2 پرسش نامه به شرح زیر می‌باشد.

1-         پرسشنامه تیپ شخصیتی مایرز- بریگز كه پرسشنامه هنجار شده است و برای تعیین تیپ شخصیتی توسط مدیران پاسخ داده شده است.

2-         پرسشنامه اثر بخشی مدیر كه توسط محققین ساخته شده و توسط اساتید مدیریت اجرا و تایید گردیده است كه این پرسشنامه توسط گروه ذینفعان (معلمین، انجمن اولیاء، مربیان و دانش آموزان) پاسخ داده شد.

روش تحقیق در این بررسی همبستگی است و برای آزمون فرضیه اصلی از آزمون جداول توافقی استفاده شده است برای تحلیل داده‌ها از نرم افزار (SPSS) استفاده شده است، نتایج بدست آمده عبارتند از:

1-         بین تیپ شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان رابطه وجود دارد.

2-         مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی "ESTJ" هستند از اثر بخشی بالایی برخوردارند.

3-         مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی "ISTJ" هستند از اثر بخشی بالایی برخوردار هستند.

4-         مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی ""ESTP هستند از اثر بخشی متوسط برخورداند.

5-         مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی "ISTP" هستند از اثر بخشی پایین برخورداند.

نتایج بدست آمده گویای این مطلب است كه مدیرانی كه تیپهای خاصی شخصیتی داشته باشند اثر بخشی بیشتری دارند.

 

قیمت محصول : 5000 تومان

دانلود
[ چهارشنبه 27 تير 1397 ] [ 17:40 ] [ دفترفنی دسیس ]
[ ]

اقدام پژوهی چگونه توانستم وضعیت اختلالات رفتاری محمد را بهبود ببخشم

اقدام پژوهی چگونه توانستم وضعیت اختلالات رفتاری محمد را بهبود ببخشم

اقدام پژوهی چگونه توانستم وضعیت اختلالات رفتاری محمد را بهبود ببخشم

فرمت فایل : pdf

حجم : 28

صفحات : 23

گروه : اقدام پژوهی

توضیحات محصول :

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم وضعیت اختلالات رفتاری محمد را بهبود ببخشم

این  اقدام پژوهی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

چکیده اقدام پژوهی :

در سال تحصیلی 93/92 در پایه چهارم آموزشگاه شهید بهشتی شوش با دانش آموزی مواجه شدم که دارای اختلالات رفتاری از قبیل شلوغی غیر نرمال ، مسخره كردن دیگران، اذیت کردن دیگر دانش آموزان ،حسادت ، بی حوصلگی ، فحش دادن به دیگران ، لجبازی ، تنبلی و سردرد مزمن بود. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سوالات زیر برای رفع مشكل محمد در ذهن من ایجاد گردید:

1-آیا بیماری سردرد محمد ، موجب اختلال رفتاری او شده است ؟

2-آ یا بیماری سردرد محمد ، ناشی از فشارهای روانی است ؟

3-آیا تربیت غلط محمد ، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است ؟

4-آیا به خاطر روایط غلط با محمد ، ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟

5-آیا محمد دچار كمبود محبت شده است؟

6- آیا محمد با رفتارهای خویش می خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟

7- چه راه حل هایی برای مشكل وجود دارد؟

8- چه نیروها یا چه كسانی می توانند در حل مشكل كمك كنند؟

9- من چگونه خود را تغییر دهم که مورد قبول محمد باشم ؟

برای گرد آوری اطلاعات روشهای متعددی وجود دارد ؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر می رسد كه ما مجبور باشیم از چند روش به صورت تركیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نماییم . در این پژوهش روشهای مشاهده ، مشاهده مشاركتی و مصاحبه را انتجاب نمودیم.

برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه و احساس مسئولیت فرد نسبت به گروه ایجاد می گردد و از والدین فرد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.

برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین محمد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد . به نظر می رسد یکی از علتهای اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است . و به فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند تا کودک باور کند که واقعاً دارای ویژگی های مثبت است .

برای كاهش ضعف تحصیلی ، از بین بردن مشكلات عاطفی توسط والدین ومعلم مربوطه ، ایجاد انگیزه ، تقویت ویژگی های مثبت ، شكوفایی اعتمادبه نفس كودك ، توجه لازم به كودك ، تغییر نگرش كودك نسبت به خود از جمله عواملی هستندكه می توانند ضعف تحصیلی دانش آموزرا كاهش دهند.

به نظر می رسد سردرد محمد با رفع مشكلات عاطفی ودرسی كودك رفع خواهد شد.

فهرست مطالب

1- مقدمه

2- توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله

3- گرد آوری اطلاعات ( شواهد- ا )

4- تجزیه و تحلیل وتفسیرها

5- انتخاب راه جدید به صورت موقّت

5-1- آ موزش درمانی

5-2- روشهای درمان حسادت

5-3- تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری

5-4- درمان پرخاشگری

5-5- قوانین یادگیری

6- اجرای طرح جدید و نظارت بر آن

7- گرد آوری اطلاعات (شواهد 2(

8- ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار

9- ارائه راهکارها          

10- منابع

قیمت محصول : 5000 تومان

دانلود
[ چهارشنبه 27 تير 1397 ] [ 17:40 ] [ دفترفنی دسیس ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 صفحه بعد
پایان نامه

پایان-نامهپایان نامه در مورد مقایسه تطبیقی نحوه محاسبه بهای تمام شده دام و شیر توسط سیستم های موجود در استان تدانلود فایل

رادار موج پیوسته به همراه فایل های شبیه سازی

رادار-موج-پیوسته-به-همراه-فایل-های-شبیه-سازیرادار موج پیوسته به همراه فایل های شبیه سازیدانلود فایل

تحقیق بررسی فلسفه وکیل و وکالت

تحقیق-بررسی-فلسفه-وکیل-و-وکالتدر این تحقیق به بررسی عقد وکالت می پردازیم. ابزارهای قراردادی نشانه وجود نیازهای اجتماعی است و گاه نیاز مشترک چند وسیله حقوقی را بر می انگیزددانلود فایل

دانلود فرم قرارداد اجاره نامه خام - مخصوص اجاره دادن منزل مسکونی، مغازه تجاری و غیره

دانلود-فرم-قرارداد-اجاره-نامه-خام--مخصوص-اجاره-دادن-منزل-مسکونی-مغازه-تجاری-و-غیرهاین فایل به صورت فایل ورد قابل ویرایش می باشد و برای اجاره دادن ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار مناسب می باشد.دانلود فایل

پروپوزال تغییرات فرهنگ و تأثیرات آن بر روی شکل ساختمان ها

پروپوزال-تغییرات-فرهنگ-و-تأثیرات-آن-بر-روی-شکل-ساختمان-هاپروپوزال تغییرات فرهنگ و تأثیرات آن بر روی شکل ساختمان هادانلود فایل

پروپوزال معماری طراحی مرکز بازپروری و حمایت از کودکان

پروپوزال-معماری-طراحی-مرکز-بازپروری-و-حمایت-از-کودکانپروپوزال معماری طراحی مرکز بازپروری و حمایت از کودکاندانلود فایل

پروپوزال معماری طراحی مسجد

پروپوزال-معماری-طراحی-مسجدپروپوزال معماری طراحی مسجد در 18 صفحه با فرمت WORDدانلود فایل

تحقیق درباره گیاهان و گل های آپارتمانی به همراه تصویر و توضیحات

تحقیق-درباره-گیاهان-و-گل-های-آپارتمانی-به-همراه-تصویر-و-توضیحاتتحقیق درباره گیاهان و گل های آپارتمانی به همراه تصویر و توضیحاتدانلود فایل

دانلود فایل ورد Word تأثیر زندان نسبت به تکرار جرم

دانلود-فایل-ورد-word-تأثیر-زندان-نسبت-به-تکرار-جرمنوع فایل: word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 130 صفحه چکیده «مجازات زندان» از جمله اصلی ترین مجازات هایی است که در حال حاضر در تمام سیستم های قضایی کشورهای جهان اعمال می شود. این مجازات نیز همانند دیگر نهادهای کیفری در طول تاریخ دستخوش دگرگونی هایی شده و با انجام اصلاحات فراوانی تکامل یافته تا به شکل دانلود فایل

مقاله طراحی اقلیمی بنا

مقاله-طراحی-اقلیمی-بنامقاله طراحی اقلیمی بنادانلود فایل

تنظیم شرایط محیطی”شهر مشهد ”

تنظیم-شرایط-محیطی”شهر-مشهد-”تنظیم شرایط محیطی”شهر مشهد ”دانلود فایل

پاورپوینت تشدید عوامل فیزیکی تابش، دما، رطوبت

پاورپوینت-تشدید-عوامل-فیزیکی-تابش-دما-رطوبتپاورپوینت تشدید عوامل فیزیکی تابش، دما، رطوبت دانلود فایل

پاورپوینت اقلیم گرم و خشک

پاورپوینت-اقلیم-گرم-و-خشکپاورپوینت اقلیم گرم و خشک دانلود فایل

مطالعات طبیعی-اقلیمی-جغرافیایی استان آذربایجان غربی

مطالعات-طبیعی-اقلیمی-جغرافیایی-استان-آذربایجان-غربیمطالعات طبیعی-اقلیمی-جغرافیایی استان آذربایجان غربیدانلود فایل

پاورپوینت لوازم گازسوز , فضای نصب و تخلیه محصولات احتراق

پاورپوینت-لوازم-گازسوز-,-فضای-نصب-و-تخلیه-محصولات-احتراقپاورپوینت لوازم گازسوز , فضای نصب و تخلیه محصولات احتراقدانلود فایل

پاورپوینت اقلیم معتدل مرطوب

پاورپوینت-اقلیم-معتدل-مرطوبپاورپوینت اقلیم معتدل مرطوبدانلود فایل

پاورپوینت معماری پایدار

پاورپوینت-معماری-پایدارپاورپوینت معماری پایداردانلود فایل

پاورپوینت نانومعماری،چشم اندازی نو در کاهش مصرف انرژی

پاورپوینت-نانومعماری-چشم-اندازی-نو-در-کاهش-مصرف-انرژیپاورپوینت نانومعماری،چشم اندازی نو در کاهش مصرف انرژیدانلود فایل

پاورپوینت بررسی روشنایی طبیعی در معماری

پاورپوینت-بررسی-روشنایی-طبیعی-در-معماریپاورپوینت بررسی روشنایی طبیعی در معماریدانلود فایل

پاورپوینت تاثیر رنگ در معماری داخلی

پاورپوینت-تاثیر-رنگ-در-معماری-داخلیپاورپوینت تاثیر رنگ در معماری داخلیدانلود فایل

داده های آماری ترازنامه کلیه شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های ۸۰ تا ۱۳۹۵

داده-های-آماری-ترازنامه-کلیه-شرکت-های-فعال-در-بورس-اوراق-بهادار-تهران-طی-سال-های-۸۰-تا-۱۳۹۵فایل اکسل داده های ترازنامه ای شرکت های فعال در بورس طی سال های ۸۰ تا ۹۵دانلود فایل

داده های صورت های مالی تمامی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵

داده-های-صورت-های-مالی-تمامی-شرکت-های-فعال-در-بورس-اوراق-بهادار-تهران-طی-سال-های-۱۳۸۰-تا-۱۳۹۵داده های آماری صورت های مالی (ترازنامه، صورت جریان وجوه نقد، صورت سود و زیان)دانلود فایل

داده های ۱۶ ساله ۸۰ تا ۹۵ صورت جریان وجوه نقد شرکت های بورسی

داده-های-۱۶-ساله-۸۰-تا-۹۵-صورت-جریان-وجوه-نقد-شرکت-های-بورسیداده های 16 ساله گردش وجوه نقد تمامی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در قالب فایل های اکسل مجزا (بسیار دقیق و با جزئیات کامل)دانلود فایل

p46045_images.png

دانلود فرم قرارداد اجاره نامه خام - مخصوص اجاره دادن منزل مسکونی، مغازه تجاری و غیره

دانلود-فرم-قرارداد-اجاره-نامه-خام--مخصوص-اجاره-دادن-منزل-مسکونی-مغازه-تجاری-و-غیرهاین فایل به صورت فایل ورد قابل ویرایش می باشد و برای اجاره دادن ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار مناسب می باشد.دانلود فایل

a884538_ice-cream-girl.gif

42998_199.jpg


http://up.persianscript.ir/uploadsmedia/bbaa-19-9411161454699748.gif


a329_2221.gif

t301164_1538084492.gif

s591025_1541127147.gif

w72818_1536305560.gif

o26764_1511960333.gif

a73359_1500692876.gif

q753102_1534176633.gif

عطر - عطر گيرنده ديجيتال موبايل خريد اينترنتي تک سبد گيرنده ديجيتال موبايل خريد دانگل براوو دانگل ezcast گن لاغري گن لاغري ميس بلت عينک ريبن اصل خريد hot shaper خريد ليوان لنزي ساخت وبلاگ فروش گوش پاکن برقي لباس زنانه ساعت مچي ارزان هاست لينوکس خريد کيف اسباب بازي مگامايند 19500 تومان مونوپاد دستکش جادويي سيلور تاچ مونوپاد حرفه اي ساعت ديواري فانتزي کارواش خانگي خريد مونوپاد ارزان خريد لباس زنانه فروش فاني بافت خريد ساعت ديواري مدرن پاور بانک همراه اتو موي پرو ويو prowave چراغ جادويي لايت آپ light up عينک آفتابي مارک فانتوم جادويي خريد مونوپاد با ضمانت فروشگاه خريد ساعت ديواري خريد گن لاغري مردانه شلوار ساپورت عينک آفتابي پليس دستگيره آشپزخانه سيليکوني خريد ساعت مچي کاسيو ساعت مچي کاسيو عينک آفتابي مردانه توپ هاور بال hover ball ساخت وبلاگ رايگان دوره آموزشي| کلاس| بازرسي فني| جوش| پايپينگ| رنگ - دوره بازرسي جوش پايپينگ مدرک معتبر و بين المللي گواهينامه رنگ و سندبلاست گيره کوچک کننده بيني - گيره کوچک کننده بيني سايت تبادل لينک - سايت تبادل لينک سايت سرگرمي - سايت سرگرمي خريد اينترنتي گن ساعت شني - خريد اينترنتي گن ساعت شني خريد کمربند ميس بلت - خريد کمربند ميس بلت 98 پست خريد پستـي عينک آفتابي زنانه و مردانه ثبت آگهي و تبليغ - درج آگهي- درج تبليغ - ثبت رايگان اطلاعات شغلي لباس مشکی محرم تبادل لینک